poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Czas z ciocia Oliwka

W czasie wakacji co drugi dzień mamy gościa, moją chrześnice Oliwcie, która jest jednocześnie moją siostrą cioteczną, czyli ciocią Paulinki. Tydzień Oliwki nie było bo Jej mama miała urlop, ale dziś wróciła do pracy więc zostawiła dziś Oliwkę u nas:) Jak Paulinka zobaczyła ja w progu to odrazu uśmiech zagościł na jej twarzy bo strasznie lubi swoją ciocię. A Oliwia się rolą przejmuje, i pięknie opiekuje się swoją siostrzenicą. Co chwila mnie pyta a może Paulinka chce pić, a może jeść,wącha czy zrobiła kopkę:) I ślicznie Paulinkę zabawia. Tak że mam w domu małą opiekunkę i mogę trochę odpocząć;)

Pobawiły się w pokoiku Paulinki

Oliwka poczytała Paulince książeczkę



Pooglądały telewizję



A po wszystkim odpoczywały na dywanie:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...