poniedziałek, 29 sierpnia 2011

WEEKEND W GÓRACH

W weekend ciocia Justynka i wujek Michał zabrali naszą małą rodzinkę w swoje ukochane miejsce w którym zakochali się już 6 lat temu, a mianowicie do Grywałdu w Pieninach:) Był to wspaniały i niezapomniany weekend, i na pewno nie ostatni, bo kto odwiedzi ten raj na ziemi na pewno tam wróci:) Paulinka po raz pierwszy widziała góry, ale również krówki, cielaczka, świnke, owieczki i wielkiego owczarka podhalańskiego:) Mieszkaliśmy u wspaniałych gospodarzy, jedzenie było wyśmienite, cudowne widoki, i świeże powietrze:) A oto zdjęciowe wspomnienia:



Paulinka opala się na huśtawce:)

Z Harnasiem i malutkim Łatkiem, Paulinka była Nimi zachwycona
Wycieczka do Szczawnicy







Opalanie i wylegiwanie się z tatusiem i wujkiem na kocyku przed domem:)
I znów z Harnasiem
Tatuś to nawet z Nim tańcował:)
Wycieczka do Niedzicy na zamek, ale niestety Paulinka cały obchód zamku przespała:)
Obudziła się dopiero w spichlerzu:)
A to na tamie nad zalewem Czorsztyńskim


Dziękujemy wujostwu Pawlikowskim za udany weekend, następny w Październiku:)

6 komentarzy:

  1. Polecamy się na przyszłość :)
    J&M

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć, trafiłam na Twojego bloga zupełnie przypadkiem i postanowiłam sięprzywitać. Jestem Agata, pamiętam Cię ze szkoły średniej, chodziłam do klasy o tym samym profilu tylko że rok niżej.Teraz na stałe mieszkam w UK.Sama nie bloguję, chociaż niejedokrotnie o tym myślałam:) Twój blog bardzo mi się podoba a córcię masz prześliczną( sama jestemmamą 1,5 rocznej dziewczynki) jeśli pozwolisz będę tu regularnie zaglądać, jeszcze raz wszystkiego dobrego,pozdrawiam,pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ! Mam prosbe. Jezeli moglabys podac adres do tego uzdrowiska, skad macie takie sliczne zdjecia :) Bardzo spodobalo mi sie zdjecie nr.18. Gdzie to jest dokladnie, jak sie nazywa ? :) Dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest Grywałd , gospodarstwo agroturystyczne, wspaniała atmosfera, cudowni gospodarze, czujesz się jak w domu,podaje Ich strunkę

    http://www.wbeskid.pl/knutelscy/start.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czemu się nie podkreśliło, skopiuj sobie ten adres i wklej w wyszukiwarkę:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...