sobota, 14 stycznia 2012

CO TO ZA BÓL

Dopiero teraz wiem co to ząbkowanie. Straszne. Jedyneczki, i dwójeczki wyszły bez problemów mały pisk i przebite. A dziś w nocy o 9 a potem o 4 mała obudziła się z takim płaczem że nie wiedziałam co się dzieje po poł godziny wyła i chciała wejść we mnie z bólu. Ona płakała i ja płakałam, maść nie pomagała dopiero nurofen zaczynał działać po poł godzinie i zasypiała. Czemu te dzieci tak cierpią , jak nie trzymiesięczna kolka za noworodka, to teraz to , a najgorsze że niewiem jak jej pomóc a Ona tak płacze i patrzy na mnie błagając o pomoc. Straszne a tu jeszcze 11 zębów do przebicia:(

1 komentarz:

  1. Ojejku :( biedna Mała! Oby ząbki wyszły jak najszybciej przy jak najmniejszym bólu!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...