piątek, 11 maja 2012

Układam puzzle

     W grudniu byłam w Kauflandzie i zauważyłam fajne puzzle do układania, wiedziałam że Paula jest jeszcze za mała ale kupiłam na zaś:)  Dwa tygodnie temu  sprzątałam na szafie i je znalazłam, chciałam sprawdzić czy Paula już będzie potrafiła wsadzić elementy z moją pomocą.  Paulinka  tak szybko załapała że wszystkie ( 22 elementy) potrafi już sama włożyć na swoje miejsce. Byłam w szoku że taka mała półtoraroczna główka potrafi już tyle zakodować:)  Żałuję tylko że kupiłam jedną planszę, ( a były trzy,jeszcze gospodarstwo domowe i pojazdy) bo widzę że jej się nudzi:)


    Polecam takie puzzle każdemu, niestety trudno je dostać, chyba że na allegro , a tam przesyłka droższa niż same puzzle:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...