wtorek, 11 marca 2014

Przygotowania do Wielkanocy

Wielkanocne przygotowania u mnie ruszają pełną parą:) Trochę zamówionek się sypnęło na baraninkę, więc zaczynam działać:) Zrobiłam też zajączki Wielkanocne, do pokazania, może komuś i One się spodobają. Mąż bierze czynny udział w lepieniu, zaczynam Go wciągać w moje hobby:)  Na razie kręci wełnę i robi kuleczki na kopytka. Ale coraz częściej pyta czy robię baranki dziś i czy mi nie pomóc:) Także lepienie baranków to robota dla całej mojej trójeczki i do tego fajna zabawa:)





                                     
                                                        



3 komentarze:

  1. Fajnie, że rodzinka się wkręca w tworzenie:) Świetny sposób na wspólne spędzenie czasu :)
    Urocze stadko baranków i zające fajowe ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo zabawne owieczki :) i świetne stado baranków...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...