środa, 30 kwietnia 2014

Na zamówienie dla bardzo ważnego klienta:)

Dla mnie najważniejszego - mojej mamy:)  Mama kupiła jakiś czas temu szkatułkę drewnianą, bo koleżanki z pracy zamawiały hurtem i było taniej, położyła na szafie i zapomniała o niej. Ale ja ją oczywiście przyuważyłam i zaproponowałam że ją ozdobię żeby nie musiała leżeć na szafie a służyć mamie np: jako szkatułka na biżuterię.  Jest świetna bo ma dużo osobnych przegródek na różne drobiazgi i duży pojemniczek np na korale:) Spytałam tylko jakie kolory, oczywiście znałam odpowiedź brązy bo to ulubione kolory mojej mamy. Mama oczywiście zastrzegła sobie że nie chce żadnych ornamentów, stempli, czy reliefów, ma być prosta, i w brązach, i taka też jest. Oczywiście dla lepszego efektu trochę ją postarzałam białą przecierką:)








2 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta skrzyneczka, bielenia wyszły ciekawie i w środku motywy roślinne fajnie się prezentują :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny prezent. Dziękuję Kiniu. Jest szczególny, bo ozdobiony własnoręcznie przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...