niedziela, 11 maja 2014

Szkolenia

Było cudownie, jeden z najlepszych weekendów w ciągu długiego czasu. Czuję się w końcu wypoczęta i w pełni zrelaksowana mimo intensywnej, ale jakże przyjemnej pracy. Wyjechaliśmy z mężem w sobotę rano, podroż minęła szybko, i już o 9 w sobotę zaczęły się szkolenia w hurtowni decoupage. Dwa dni trwały szkolenia, nauczyłam się bardzo dużo . Właścicielka hurtowni P. Beatka jest wspaniałą , serdeczną i przesympatyczną osobą:) . A oto prace które udało mi się zrobić na szkoleniach. Trzy pierwsze to prace wg projektu P. Gabi Salyom - która prowadziła szkolenia w piątek i sobotę, niestety w piątek na szkoleniu nie byłam i bardzo żałuję:(  A prace z sospesso  robiłam z P.Beatą Wośkowiak właścicielką hurtowni. Nauczyłam się złoceń, sospesso, a także malowania tła akwarelowego. Poznałam wiele produktów do robienia różnych efektów w decoupage, było po prostu cudownie:)





Strukturalna ramka

Z różyczkami z pasty Fregio

Bransoletka z pastą pękającą i śliczną kameą z pasty Plus

Butelka z efektem koronki i efektem szronu

I praca z której jestem najbardziej zadowolona, bo p.Beatka pozwoliła nam wymyślić własną kompozycję, oczywiście cały  pomysłu Monica Allegro " Sospeso Transparente"


A mąż czekając na mnie zwiedzał Skoczów, Ustronie, i realizował swoje pasję fotografie.










1 komentarz:

  1. O Kinia domyślam się, jaką radość mogą sprawić takie szkolenia...czysta przyjemność dla artystycznej duszy. Tak po cichu zazdroszczę :) Bardzo ciekawe prace :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...