czwartek, 29 maja 2014

Toaletka

Będąc w Skoczowie nie mogłam się powstrzymać żeby jej nie kupić, idealna toaletka.Na wieczku wymiary 16/16 czyli w sam raz na serwetkę:)Ponieważ moja ulubiona serwetka to te piękne różyczki, postanowiłam ją w nie przyodziać:) Pomalowałam takim bladym różem, ponieważ czegoś  mi brakowało dodałam przetarcia pastą woskową - srebrną i delikatnie pocieniowałam również tą pastą.Dla mnie toaletka jest śliczna, a Wam jak się podoba:)  Na pewno będzie ich więcej w przyszłości z różnymi motywami, choć jest dość droga to strasznie fajnie się ją dekoruje:)







3 komentarze:

  1. Aj te róże i szarości :) Nie dziwię się, że nie mogłaś się powstrzymać przed jej zakupem. Teraz wygląda pięknie !!! :))) Serwetka idealnie dobrana :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszła:) Bardzo lubię ten motyw.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...