poniedziałek, 5 maja 2014

Zmiany

Kochani podjęłam bardzo ważną decyzję w moim życiu. Koniec z narzekaniem na pracę, koniec ze stresem i bólami brzucha. Dziś pierwszy dzień mojego nowego życia, bez supermarketu, chyba że na zakupy;) Jakiś czas temu w mojej głowie powstał plan, ale wiązał się z dużym ryzykiem, jednak wsparcie rodziny i ostatnie sytuacje w mojej pracy pozwoliły mi na podjęcie ostatecznej decyzji. Czekam tylko na pewną odpowiedź, i jak tylko ją dostanę, zaczynam realizację mojego planu, i kończę z moją obecną pracą:)  Koniec z robieniem trzech  rzeczy na raz, wydajnością czy tym podobnymi sprawami:)  Do pracy będę wychodzić uśmiechnięta i tak samo będę z niej wracać, będę mieć czas dla rodziny, a co najważniejsze nie będę widzieć dziecka tylko jak Ją zaprowadzam do przedszkola i jak kładę się koło niej spać, koniec tego teraz już będzie tylko dobrze:)  Trzymajcie za mnie kciuki:) Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Powodzenia, jeżeli Ci się uda a mam nadzieję że tak to chce się o tym dowiedzieć jako pierwsza, że są odważne kobiety które wiedzą czego chcą , trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odwagi i trzymam mocno, mocno kciuki :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. BRAWO !!!
    Kto nie ryzykuje szampana nie pije. Wierzę w Ciebie, w Twoje zdolnosci i inteligencję. Uda się. Już sobie to wszysto wyobrażam. To bardzo dobra DECYZJA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany są konieczne!! Życzę Ci powodzenia w realizowaniu swoich planów i marzeń. Nie poddawaj się, bo zawsze będzie lepiej ;o))

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Kinia ! , żyje się tylko raz :) Wspiera Cię rodzina, my jesteśmy z Tobą...dużo pozytywnej energii - musi się udać !!! :)))
    Pozdrawiam i POWODZENIA ŻYCZĘ ! :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...