niedziela, 29 czerwca 2014

Chusteczniki dla koleżanki z byłej pracy:)

Mojej małej dziś jednak nie puściłam do przedszkola, brzydko na dworze, leje, a do tego coś katarek ją dorwał i zaczyna kaszleć, wolałam jej odpuścić ten ostatni przed wakacjami dzień.  Ale i tak udało mi się skończyć chusteczniki dla koleżanki, zostało mi tylko dorobienie Jej aniołka do kompletu, o którego już dość dawno prosiła, ale ja nie mogę się za niego zabrać . bo takich jak Ona chce nigdy nie robiłam i trochę się boję że nie wyjdzie:) Chusteczniki za to wyszły świetnie, na jednym miały być kwiatki, na drugim krajobraz. Co do tego drugiego wyboru nie miałam zbyt dużego wybrałam więc śliczny domek z podwórkiem, pomalowałam na zielono,pobieliłam metodą suchego pędzla, i wykończyłam w macie, dodatki pasmanterii dodały uroku, jest prosty ale ma coś w sobie. Pierwszy to chustecznik z papierem klasycznym który strasznie mi się spodobał , kiedy byłam w Łodzi. Dodatkiem są spękania jednoskładnikowe z których jestem mega zadowolona, i oczywiście dużo warstw lakieru błyszczącego co jakiś czas szlifowanego wodnym papierem.














Dziś jeszcze z córeczką zrobiłyśmy taki domeczek, misz masz, papier do skrapu, serwetka , papier klasyczny domek drewniany i patyczki do lodów:) 









2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...