czwartek, 5 czerwca 2014

Metamorfoza pudełeczka po klockach:)



                             


Ostatnio robiłam porządki u córuni, i pozbywałam się zabawek którymi się już nie bawi. Natknełam się na klocki misie. Klocki były w dobrym stanie i jakies dziecko mogło się jeszcze nimi bawić , ale opakowanie całe popisane, aż wstyd komuś je oddawać, więc klocki do reklamówki i do małego słodkiego chłopca, a pudełko zostawiłam a może się przyda, i się przydało. A dziś co z niego zrobiłam:)


Tak wyglądały misie na pudełku, ponieważ było wgłębienie, aby wsadzać klocki z misiami w różnych ubrankach.

Kupiłam więc szpachlę do drewna:)

Pokryłam nią pudełeczko, czekałam aż wyschnie, szlifowałam i znowu pokrywałam aż wyrównałam  je do gładkości



Tak samo robiła ze skrzyneczkami z poprzedniego postu:)

szlifowałam pokrywałam na zmianę:) Oczywiście w między czasie czekałam aż wyschną:) 

Potem malowałam farbą akrylową białą

Na wieczku przykleiłam motyw metodą na żelazko

Wyszlifowałam wystający papier

Dolną część pudełka pomalowałam na jasną zieleń

Kiedy wyschło, co jakieś 1,5 cm nakleiłam taśmę malarską


I pomalowałam farbą akrylową fioletową, uwielbiam połączenie fioletu i zieleni;)

Po wyschnięciu zdarłam taśmę, wyszły śliczne równe fioletowo - zielone paseczki:)

Polakierowałam na błyszcząco

I mamy efekt


2 komentarze:

  1. Kinia przypomniałaś mi o pudełeczku po takich miśkach, tylko jest mniejsze i kwadratowe.
    Bardzo ładna przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem przy porządkach można znaleźć coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...