wtorek, 3 czerwca 2014

Pierwszy skrapbooking - tzn coś w tym rodzaju:)

Taki skromny , trochę z potrzeby chwili. Kupiłam nowy kalendarz ponieważ w starym były trochę inne plany, a że się zmieniły o 180 stopni to musiałam zmienić kalendarz, a że kalendarzy o tej porze raczej w przydomowych sklepikach nie sprzedają, to wzięłam pierwszy lepszy w okropnej granatowej okładce. Nie mogłam na nią patrzeć, więc pomyślałam czemu nie, i powstała scrapbookowa okładka - dzięki kursikowi Marszy:) tutaj. Nigdy się scrapbookiem nie bawiłam , więc nie mam praktycznie żadnego papieru, ani doświadczenia, dlatego tak skromnie, ale mam nadzieję że ten kalendarz przyniesie mi szczęście:)  Jest fajny sklepik eko-deco, z super napisami, ale ponieważ  na razie ich nie mam to napis 2014 jest od szablonu:) Polecam za to obejrzeć scrapowe prace mojej kuzynki, ja jestem raczej maniaczką decoupage, i do tego mnie ciągnie najbardziej, ale moja kuzynka to maniaczka scrapu:) Sami zobaczcie http://killa-ree.blogspot.com





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...