czwartek, 19 czerwca 2014

Postarzona szkatułka z dziewczynką

W końcu skończyłam, trochę to trwało bo wszystko dość długo musiało wysychać. Czy jestem zadowolona, w 90%, ponieważ już drugi raz coś się dzieje z papierem , zmienia barwę w rogach po polakierowaniu i wygląda tak jakby miał  odejść:( - czy ktoś wie może czemu? Lakierowałam spękania lakierem rozpuszczalnikowym nie wodnym, więc tak być nie powinno. Z serwetką nie ma problemu, jest świetnie spękana i nie odchodzi w rogach. 
Szkatułka malowana lazurem niebieskim, cudowny kolorek i świetnie widać słoje drewna, jestem w nim zakochana. Kupiłam sobie też oliwkowy i już nie mogę się doczekać kiedy będę mieć na niego jakiś pomysł. Na lazur dodałam szablon który ma imitować tapetę, postarzony pastą umbra.Do pudełeczka dokręciłam starą klamkę z mebli którą mąż miał w swojej szufladzie, i przybiłam  narożniki koloru starego złota. Dwa kwadraty ze sklejki wykorzystałam jako dodatki. Na pierwszym motyw z dziewczynką z papieru klasycznego, spękany crackiem dwuskładnikowym do spękań delikatnych, drugi w środeczku to serwetka z tą samą dziewczynką, i również spękana tym samym crackiem + dodatkowa koronka. Mam nadzieję że się Wam podoba:)  Teraz na trochę znikam, więc nie będę zamieszczać prac , muszę się zająć papierową wikliną i innymi takimi sprawami:) i chyba trochę mi to zajmie, do zobaczenia chyba na początku lipca:)  A i w sobotę wybywam do Łodzi, do Akademii Nicnierobienia, na szkolenie z tego  wspaniałego blejtramu w którym zakochałam się w Skoczowie, i na cieniowanie z Panią Ewą Sadowską:) Więc w poniedziałek pokażę Wam jeszcze prace ze szkolenia i wtedy na jakiś czas będę musiała zniknąć:) Pozdrawiam















4 komentarze:

  1. pudełeczko po prostu oniemiałam cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, a ten lazurek cudny, o motywie nie wspomnę, bo wiadomo :))) Na narożniki poluję. Na spękania jeszcze się nie odważyłam, korci ale się boję.
    Znów szkolenie...no zazdroszczę i tyle ;)))
    Cierpliwości przy kręceniu rureczek ! :)))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna skrzyneczka :) starannie wykonana :) uwielbiam motyw vintage :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...