piątek, 13 czerwca 2014

Pudełeczko dla sis

Oto pudełeczko dla mojej siostry, ale tak mi się podoba że nie wiem czy go Jej dam ;)  Pudełeczko w wersji 3D na paście strukturalnej, z szablonami imitującymi koronkę, postarzane patynką i przecierką oraz kropkowane białą farbą . Trochę się nad nim napracowałam, bo najpierw niestety przykleiłam motyw na za mokrej paście, i powstały fale. Pani ze sklepu " Pejzaż" doradziła żeby poczekać jak pasta wyschnie, wyszlifować,i dopiero położyć motyw, i udało się. Ta skrzyneczko to dzieło z którego jestem jak do tej pory najbardziej dumna, i aż szkoda mi go oddawać.







I wisienka na torciku w środeczku:)  Mufineczka przyklejona na owal ze sklejki,podklejona koronką, ubrudzoną patynką, cieniowana monochromatycznie kolorkiem niebieskim:)



6 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwie, że nie możesz się rozstać z tą pracą. Jest cudna. Znam to uczucie :). Czasami coś uda się wyjątkowo, aż żal oddawać :). Gratuluję. Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne CUDEŃKO. Jak to mówią ćwiczenie czyni mistrza. ZDOLNY PRACUŚ z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie babeczkowe pudełeczko :)...ta koroneczka w środku dodała uroku. Oj schodzi przy takich robótkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko :) od samego patrzenia ma się ochotę na babeczki :)
    pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...