niedziela, 29 czerwca 2014

Serduszkowo

Ostatnio była u mnie moja siostra i przyniosła swoją starą doniczkę do przerobienia. Pomyślałam że może sama ją sobie ozdobi, więc pobawiłam się w instruktora i pokazałam Jej na czym polega decoupage, i sama sobie odnowiła swoją doniczkę. Spodobało Jej się więc zaczęłyśmy też takie proste serduszka , ale musiałam je dokończyć sama bo na drugi dzień już nie dała rady przyjść:) Cały czas dokańczam moje pozostałe prace , może jutro uda mi się je skończyć, a na razie pokażę Wam moje serduszka i pierwszą decoupage-ową pracę mojej sis:)




Serwetka na żelazko + szablon i pasmanteria

Serwetka na żelazko + postarzanie cukrem i pasmanteria

Serwetka na żelazko + postarzanie cukrem i pasmanteria

Serwetka na żelazko + postarzanie poprzez przecierkę i pasmanteria

Serwetka na żelazko + postarzanie schabby chic  i pasmanteria

I pierwsza praca mojej siostry pod moim okiem:)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...