poniedziałek, 7 lipca 2014

Szafeczka na klucze

Ostatnio dość długo nic nie wstawiałam , robiłam parę rzeczy na raz, ale nie miałam czasu wstawić bo zaczęłam działaś w związku z mą przyszłą pracą i na nic znów czasu nie ma:)  Pokarzę Wam teraz moją dumę, na której wykorzystałam kilka metod postarzania:) Jest shabby chic,  pasta postarzająca umbra,  przecierka , kropkowanie, spękania jednoskładnikowe.A żeby nadać starości zdjęciu zostało ono przypalone na około:)  Praca to kolaż, jest tu zarówno papier klasyczny, serwetka zwykła i serwetka ryżowa tekstura pismo ( rewelacyjnie się ją klei polecam), a także szablony robione pastą postarzającą:)  Musiałam wrzucić dużo zdjęć by pokazać Wam cały urok tej pracy:) Przy okazji zrobiłam jeszcze 3 podkładeczki pod kubki np: z kawką :)  Też postarzone, bo uwielbiam tą pastę:)




























5 komentarzy:

  1. Podziwiam talent, wszystko prześliczne i pięknie wykończone. Widać pasję i serce. Każda Twoja praca to dla mnie radość dla oczu. Masz wspaniały talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) A ja z zachwytem podziwiam Twoje laleczki:)

      Usuń
  2. Rewelacyjnie wszystko skomponowane. Niby tego dużo, spękania, przecierki, kropeczki itd., ale nic nie zakłóca się nawzajem. Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...