czwartek, 31 lipca 2014

Wakacyjnie:)

Nie ma mnie ostatnio na blogu bo jestem na wakacjach:)  od 13 lat wybrałam się w końcu nad morze:) do Karwi .Głownie ze względu na moja córeczkę:) która ma tutaj raj na ziemi:) Ośrodek cudowny , nazwa "Bajka"http://www.karwiabajka.pl/ mówi sama za siebie;) Polecam ogromnie, mili właściciele, podwóreczko zamykane na klucz, dzieciaki maja niesamowity plac zabaw, w pełni bezpieczny, mebelki w domku zaokrąglone, brameczka na schodach żeby dzieciaczki nie spadły. Rewelacja. przesyłam Wam gorące pozdrowienia z nad morza :*

Z mężusiem i córeczką

Córeczka poznała zimną Bałtycka wodę;)

Z kuzynem i Jego żonką;) Musiałam się wcisnąć:)



Ośrodek "Bajka" Raj dla dzieci;)





Nie wiedziałam że Bałtyk jest taki zimny:)


Pozdrowionka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...