poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Herbaciarka

Przyjechałam i od razu zabrałam się do pracy:) Jak ja tęskniłam za moim biureczkiem:) Powstała więc herbaciarka z motywem filiżanek:) W ślicznym kolorku:) Delikatnie popryskana:) Uwielbiam takie chlapanko:) W sam raz do domku na działeczce który mój mąż postanowił sam zbudować, zobaczymy jak mu pójdzie:) A od września szukam pracy, ale obiecałam sobie że do marketu już nie wrócę, więc składam w DPS-ach WTZ-tach i ŚDS-ach:) Trzymajcie za mnie kciuki może akurat się uda:)







A to wersja przed przecierką i pryskankiem, ale była dla mnie za delikatna:) A Wam która wersja bardziej się podoba?



4 komentarze:

  1. Bardzo ładna herbaciarka :) Kolor też mi pasuje, lubię fiolety. A od września będę trzymać kciuki, choć kompletnie nic mi nie mówią te skróty :), ale życzę, byś robiła to co lubisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyko,ana, super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...