czwartek, 21 sierpnia 2014

Toaletka w brązach

Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie toaletki w brązowych kolorach, miała być podobna do tej którą robiłam kiedyś mojej mamie:)  Mam nadzieję że się spodoba, ale trochę się boję bo bardzo podobają mi się pryskane pędzelkiem kropeczki i tutaj też musiałam je dodać taką wizję miałam:) Boki pomalowałam bejcą w kolorze brązowym i przetarłam suchym pędzlem na biało by uzyskać efekt postarzenia pracy, dodatkowo na rogach znajdują się narożniki w kolorze starego złota:). Jeśli się spodoba to super a jeśli nie to zostawię ją sobie bo mnie się bardzo podoba i pasuje mi do mebli ;) I jeszcze dobra nowina , wczoraj kupiliśmy działeczkę o której już od dawna marzyłam , i już  niedługo  będziemy mieć swojego pieska- buldoga francuskiego - moją drugą ulubioną rasę po Bernardynach:). Mąż obiecał , jak wyremontujemy działkę bo obecnie działka jest w stanie buszu:)chwasty 1,5 metra. Pan który był poprzednim właścicielem był zbieraczem wszystkiego, złomu, drewna, i różnych śmieci Ale mam już na nią wizję, będzie tam czyściutko i miło a domek będzie drewniany taki trochę w  skandynawskim stylu, dużo bieli, dużo kwiatów i naturalnego drewna:):) Mam nadzieję że małżonek dotrzyma słowa, bo i ja i Paulinka marzymy o takim domku i o tej słodkiej mordce:) Jak już wybudujemy domek to pokarzę Wam różnicę przed i po:)








A o takiej słodkiej mordce marzymy z córeczką:)





2 komentarze:

  1. Toaletka wyszła pięknie:) Jestem pewna, że koleżance przypadnie do gustu. Bardzo ładnie wyszło pobielenie bejcy. Ostatnio bardzo podobają mi się takie prace. Sama jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...