wtorek, 16 września 2014

Moje pierwsze wyzwanie

Choć mało czasu, to i tak postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu pierwszym w Decu Style. Znalazłam pracę, nie w zawodzie co prawda tylko na produkcji , ale jestem zadowolona. Trzy zmiany, weekendy wolne, robię swoje i za swoje odpowiadam. Jedyny minusik to że przez pośrednictwo i umowa przedłużana co tydzień i tak przez 1,5 roku może być:( Wracając do wyzwania bardzo mi się spodobało, bo od jakiegoś czasu mam transfery wydrukowane, i nieużyte. Poza tym miałam starą deskę , z którą już od jakiegoś czasu chciałam coś zrobić, i w końcu przyszedł na nią czas:) Postanowiłam zrobić z niej zawieszkę nad wejściem do kuchni. A transfer który wykorzystałam pochodzi z Deco Szuflady. Zgłaszam więc moją zawieszkę do wyzwania :


                                http://decustyle.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-i-transfer.html






A to moja deseczka:)






A tak wyglądała:



2 komentarze:

  1. Pięknie wyszedł Ci transfer:) Bardzo fajna deseczka. Ma nietuzinkowy kształt. Trzymam kciuki za wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...