piątek, 5 września 2014

Ogromne zaskoczenie:)

Kochani dziś zadzwonił dzwonek, otwieram - kurier. Przyniósł paczkę, nic nie zamawiałam, spodziewałam się paczuszki od Mirelli X ale nie tak szybko, a pozatym myślałam że to będzie malutka paczuszka.
    Autorka bloga Creative Decou ostatnio napisała w poście że ma " do rozdania całkiem sporo odpadów poprodukcyjnych " - materiałów które zostały po produkcji ślicznej pościeli dziecięcej. Spodziewałam się kawalątek z których ewentualnie uszyję ślimaczka lub czapeczkę króliczkowi, jakąś wstawkę, lub serduszko:)
   To co zobaczyłam przewyższyło moje najśmielsze oczekiwania:) Materiały to wielkie kawałki bawełny, nawet poszewkę na Jaśka można z nich uszyć, całą Tildę lub 20 Tild:) 
   
    Mirello dziękuję ogromnie, będę miała szycia na dwa lata:)  Polecam zajrzeć na bloga Mirelli, która robi piękne przedmioty decoupage ( Tutaj ), i do Jej sklepu Ala i As. Dziś Mirelli urodziny, a to Ona sprawiła mi ogromny prezent:)





1 komentarz:

  1. Kinga, nawet nie wiesz jak miło czytać takie słowa. Te materiały leżały w kartonach nawet ponad rok. Nie ma czasu na zagospodarowanie tych odpadów... i to dzięki blogom i FB gdy oglądałam co dziewczyny szyją, pomyślałam, że może komuś to się przyda. Nie spodziewałam się tak pozytywnych reakcji. Jestem trochę zmieszana tymi reakcjami, ale cieszę się, że Wy jesteście tak szczęśliwe z powodu czegoś co ja bym za tydzień wyrzuciła. Baw się dobrze ze szmatkami, będę zaglądać co z nich powstaje !! :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...