czwartek, 11 września 2014

Ryjówką być

"Ryjówką być to nos wszędzie wtykać, ryjówką być to nie bać się fikać"  kojarzycie ten tekst. Pewnie mamusie takich 4 latków jak mój znają tą piosenkę bardzo dobrze. To nowy hicior mini mini:) Moja córeczka kocha Florkę i co chwila śpiewa tą piosenkę, a potem powtarza, że "myszy to myszy, a ryjówki to ryjówki, całkiem inna rodzina". Ostatnio córunia ma również hopla na punkcie mycia rąk, od odcinka o bakteriach:).  Ja też lubię tą bajeczkę, więc zrobiłam córci niespodziankę, radości było co niemiara:) Uwielbiam tą radość w Jej oczach. wzór Ryjówki stworzyłam sobie sama, nie jest to sobowtór oryginału,    i nie ma kołnierzyka u sukienki ( bo nie potrafię takiej jeszcze uszyć ) ale myślę że trochę Florkę przypomina:) Dla tych co nie znają naszej Ryjóweczki zapraszam do Jej poznania "Pamiętnik Florki" MiniMini+  codziennie o godz. 17.25 oraz od poniedziałku do soboty o godz. 11.40 






9 komentarzy:

  1. Śliczna:) Ja mam czterolatka w wersji męskiej:) Też jest fanem mini mini, ale tej bajeczki nie znamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto obejrzeć, ale ostatnio już długo jej nie ma, chyba 24 ma wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze są - i córunia i ryjówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Ryjówka Ci wyszła;)
    a i Florkę przypomina, mi przynajmniej skojarzyła się od razu;)
    może dlatego, że bajkę tą dobrze znam;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo że tak uważasz:)

      Usuń
  5. Moja córcia też lubi Florkę :) ta wyszła super :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...