sobota, 18 października 2014

Pudełeczko z imitacją kory drzewa

Dawno mnie nie było i teraz będę rzadko, bo czasu mam bardzo mało na hobby:) Znalazłam pracę, co prawda tymczasową na montażu i szukam czegoś lepszego, (nawet już prawie to mam ale czekam na szkolenia:)) I ciężko pogodzić dom, z dzieckiem i pracą, na hobby czasu już nie zostaje, tym bardziej że Paula ciągle chora. Dopiero 1 tydzień była w przedszkolu - masakra:( Ale jak tylko ustabilizuje się moja sytuacja życiowa, myślę że wrócę do Was:) A ponieważ wczoraj miałam urlopik z powodu zastoju w pracy, to miałam czas na taką oto próbę moich sił w imitacji kory drzewa, Pudełeczko już w zimowej odsłonie z pastą śniegową. Kursik tutaj Hurtownia Decoupage
Nawet jestem zadowolona, choć następnym razem myślę że trochę zrobię to rzadsze:)  Fajne prezenty mogą być pod choinką z takich pudełeczek. Najbardziej podoba mi się pudełeczko z korą drzewa ( brzozy) w interpretacji mojej ulubionej decoupage-żystki Ewy , warto do Niej pójść na taki kursik, jeśli jest się z Łodzi, ja niestety nie jestem, więc próbowałam własnych sił sama , metodą prób i błędów:) Pudełeczko będzie mi służyć na moje Eko-Decowe przydasie:)




4 komentarze:

  1. Świetny efekt! chętnie go wypróbuję sama. Pozdrawiam http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :)
    Bardzo udane te deseczki, chodzi po mnie coś takiego, ale nie mam odwagi się zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny!! pierwszy raz widze tak wykonane pudelko, piekny

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko:) Nie słyszałam dotąd o tej technice. Efekt jest niesamowity. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...