niedziela, 14 grudnia 2014

Bombka, a raczej Bomba:)

Uwielbiam bombki, i te decoupage i 3d, i różne inne, których mnóstwo na internecie. Ale zdecydowanie najładniejsze jak dla mnie są karczochy. Lubię je robić, bo po pierwsze nie ma przy nich bałaganu w domu, nie brudzą i spokojnie można je robić przy dziecku, oczywiście trzymając szpilki tak by maluch ich nie dorwał:) Ten karczoszek zrobiłam dla mamy, bo uwielbia brązy:) Wielkość prawie główki mojego smyczka:)




Chciałam się Wam jeszcze pochwalić moim zdolnym uczniem, który ciągle pyta kiedy będzie mógł ze mną coś porobić, to zdolny synek siostry mojego męża, i Jego pierwsza samodzielnie zrobiona, pod delikatnym okiem cioci decoupage-owa bombka:)


1 komentarz:

  1. Oj, widzę, że Ci rośnie konkurencja:) Gratulacje dla małego artysty:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...