niedziela, 25 stycznia 2015

Konik na biegunach:)

Dziś przedstawiam Wam moje koniki na biegunach, które ostatnio zrobiłam ( nie sama bo mój mąż strasznie polubił moją maszynkę, i chętnie wycina zwierzątka mojego pomysłu,wystarczy że mu narysuje je na sklejce, a za 5 min mam gotowe:)  Moja córeczka też bierze udział w produkcji, podbierając gotowe zwierzątka tacie  i malując. Zastanawiam się czy  to moje hobby, czy Ich:)  A teraz pokaże Wam moje schabby koniki:)  Jeden na działeczkę , drugi do dużego pokoju.I zdjęcia moich elfów:)








4 komentarze:

  1. I koniki i Elfiki bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfy są cudowne! Zawsze lubię jak chcą pomagać. A tą cudowną maszynkę do wycinania też chciała bym mieć 😃

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...