niedziela, 4 stycznia 2015

Podziękowania na Chrzest

Koleżanka jakiś czas temu poprosiła mnie o zrobienie podziękowań, na chrzest dla swojej córeczki, ślicznej czarnowłosej, prawie rocznej Zuzi. Prosiła żeby aniołeczki były nie w białych a  w różowych sukieneczkach, i takie też są:). Na tych białych  karteczkach w rękach aniołków został jeszcze wydrukowany i naklejony napis  z imieniem i datą chrztu Zuzanki:) Ale tamte już pojechały i nie zdążyłam im cyknąć zdjęć, zostało mi sześć - podobały się mojej córeczce która chciała nimi poczęstować swoje ulubione koleżanki w przedszkolu:) Dawno nie miałam czasu na robienie aniołeczków z masy solnej i już zapomniałam jakie to przyjemne, na pewno w najbliższym czasie znów do nich wrócę:)





2 komentarze:

  1. W takim razie czekam na więcej Twoich aniołeczków, bo te są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne to fakt :) i przyjemna robótka :) a oczyska rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...