poniedziałek, 5 stycznia 2015

Rameczka schabby

Sąsiadka ostatnio robiła remont, i przyniosła mi dwie rameczki, pytając czy mi się przydadzą, a że mi z takich rzeczy wszystko się przyda, byłam bardzo zadowolona. Długo leżały, a dziś pierwsza dostała nowe życie, na drugą jeszcze nie mam pomysłu. Uwielbiam takie klimaty. Mój kuzyn ostatnio wybudował piękny dom, i Jego żoneczka Basia ( która też zajmuje się decoupage) urządziła cudownie kuchnię, w takim właśnie klimacie, nie mogłam się napatrzeć. Strasznie podobają mi się takie kuchnie, ale kupując mieszkanie już mieliśmy urządzoną, nową kuchnię, więc musiałabym mieć za dużo w ...nosie żeby ją zmieniać:)  A teraz rameczka, choć tyle z schabby zawitało do mej kuchni :)



A teraz cudne kuchnie jak ze snu:)
Pierwsza  to moja ulubiona:)






3 komentarze:

  1. Śliczny obrazek:) Kuchnie boskie. Mnie też najbardziej podoba się ta pierwsza. Już widzę siebie przy stoliku z parującą kawusią:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ramka, cudne kuchnie. Nie mogę się napatrzeć. Twórz nadal. MASZ OGROMNY TALENT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę ze lubujemy się w takich samych kuchniach :) i rameczka tam pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...