piątek, 20 lutego 2015

Chustecznik dla Gosi:)

Wczoraj udało mi się skończyć chustecznik na zamówienie urodzinowe. Myślałam że nie dam rady bo ostatnio nawał pracy mamy, i biorę nadgodziny, puki są żeby trochę dorobić.  W końcu weekend trochę odpocznę, może uda mi się dokończyć kolejny chustecznik:)  Tyle planów mam, a czasu wcale. Ale cieszę się bo kierowniczka powiedziała że dostanę dłuższą umowę. A teraz pokażę Wam mój chustecznik, dół bejcowany ( kolor orzech ) góra biała i serwetka + domalowywane drobne elementy, wnętrze chustecznika surowe. Do tego koroneczka i wstążka:) Prezencik jest delikatny i subtelny. Mam nadzieję że się spodoba solenizantce:)







6 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł:) Bardzo lubię ten motyw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo, bałam się trochę jak wyjdzie, bo tło serwetki jest ciemniejsze, a chciałam biały, ale udało się idealnie zatuszować, więc się cieszę:)

      Usuń
  2. Jakiej firmy ta bejca ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. COLORIT - duży wybór kolorów, i ładne krycie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...