czwartek, 5 lutego 2015

Niebieskie ale dla dziewczynki:)

Antybiotyk działa , więc siła do pracy wróciła . Najpierw dokończyłam pudełeczko dla mojej chrześnicy. Ostatnio mama przesłała mi inspirację na pokój dla mojej córeczki, trochę na pokój a trochę na domek który chcemy zrobić małej na działce:)  I choć nie byłam przekonana co do koloru niebieskiego na dziewczęcym pudełeczku, bo jakoś te róże mi utkwiły w psychice, to ten pokoik mnie przekonał, i pomyślałam że gdzieś miałam taką serwetkę w motylki na niebieskim tle:)  I tak powstało to pudełeczko. Motylki ze sklejki pochodzą z eko-deco gdzie ostatnio zrobiłam spore zamówionko:)

Chciałam Was jeszcze z tego miejsca zaprosić na bloga mojej mamy, nie jest to blog o rękodziele , ale o motywacji do działania, motywacji do życia, zresztą sami zobaczcie:) http://wzrastajmy.blog.pl, szczególnie dzisiejszy post , i filmik bardzo mi się podobał, obejrzyjcie, warto:) TUTAJ
A teraz moje pudełeczko, i zdjęcie cudownego dziecięcego pokoiku:)







1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...