sobota, 28 marca 2015

Aniołek ze sklejki

Miało mnie nie być do świąt  ale udało mi się znaleźć chwilkę. Ostatnio wzięłam się za malowanie, kocham decoupage, ale odkąd malowałam moją kurkę zatęskniłam za pracami takimi malowanymi w całości, zachwycają mnie prace wielu artystów, szczególnie spodobały mi się prace malowane dla dzieci, a że mamy ich sporo w rodzince to teraz prezenty będą dostawać od cioci w formie malowanych pudełeczek , literek lub sklejkowych różności, strasznie się cieszę z mojej wyrzynarki która daje naprawdę dużo możliwości. Czekają już w kolejce kolejne nowości do pomalowania, no i mnóstwo pomysłów w głowie do zrealizowania:)  A to pierwsza z nich , anielinka ze sklejki, zaprojektowana przeze mnie, pomalowana techniką w której jestem ostatnio zakochana po uszy. Mam nadzieję że Wam się spodoba:)  Bo Paulince podoba się bardzo i stwierdziła, że teraz będzie " segregować" aniołki ( chyba miała na myśli kolekcjonować)






I nasza Anielinka z przyjacielem który trafił do mojej koleżanki z pracy

3 komentarze:

  1. Ale śliczny! Pieknie pomalowałaś te włoski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Komplement od tak wspaniałego rękodzielnika to zaszczyt:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...