niedziela, 1 marca 2015

Napis " HOME"

To mój mały debiut w napisach (ale w planach mam już napisy, ręcznie malowane do dziecięcych pokoików).Nareszcie udało mi się znaleźć czas na to by go skończyć. Wycięłam go chyba na drugi dzień po kupnie wyrzynarki:) ale nie miałam kiedy skończyć. Jestem ostatnio wykończona, Paulinka ma ospę ( którą nie za dobrze przechodzi, gorączkuje, i ciągle płacze).W pracy też urwanie głowy, dwa tygodnie popołudniówek plus sobota pracująca, wykończyły mnie tak że wczoraj całe popołudnie spędziłam w łóżku. Do tego kilogramy rosną, dziś wybrałam się w końcu na zakupy, bo za tydzień imprezka na dzień kobiet a na mnie wszystkie ubrania ciasne. Odkąd się zwolniłam ze sklepu przybrałam, ok 10 kg:(  Ostatnio nie mogę się jakoś ogarnąć,brak mi optymizmy, werwy i chęci do życia:( brak mi chyba wiosny:)  Może wtedy wróci mi energia :)  Ale dość marudzenia , oto mój pierwszy napis, różyczki z serwetki, trochę postarzony: poprzez spękania jednoskładnikowe, delikatną przecierkę, i dodatek patynki. Ponieważ różyczki są czerwone idealnie wpasował się w mój czerwony pokój:) W tym miejscu dziękuję Kubie ( 7-letniemu siostrzeńcowi), że zajął się Paulinką tak ładnie że miałam w końcu chwilkę czasu dla siebie:)








A w moim pokoiku prezentuje się tak:)






4 komentarze:

  1. Napis wygląda świetnie:) Sama go wycinałaś? Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wycinałam go wyrzynarką dremel, i szlifowałam, nie jest to to co laserówka, ale źle nie wygląda:)

      Usuń
  2. Napis świetny :) też przymierzam sie do pracy z wyrzynarką ;) zdradź mi jakiej grubości była sklejka z której wycięłaś litery... pozdrawiam i życzę dalszych kreatywnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były takie stare deski z rozwalonych skrzynek, miały około 7 mm:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...