poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Zasuwane pudełeczko na biżuterię

Witam Was serdecznie, ostatnie dni mam jakieś ciężkie, zero we mnie radości, jestem jakaś ociężała, pesymistyczna i nie wiem co ze sobą zrobić. W pracy niby ok, w domu też ale coś ze mną nie tak, jakąś depresję złapałam i nie mogę się jej pozbyć. Męża ciągle nie ma , jest a to na działce , a to w zarządzie, mijamy się i w ogóle ze sobą nie rozmawiamy. Paula przechodzi jakiś kolejny bunt, nie mogę sobie z  Nią ostatnio dać rady , w ogóle się nie słucha i wszystko robi na odwrót niż ją proszę.  Dla siebie czasu nie mam w ogóle. Dziś jakimś cudem znalazłam chwilkę żeby dokończyć, już chyba od dwóch tygodni robioną szkatułkę więc Wam ją pokaże :)  W kolorze bordo , bo robiłam ją do swojej sypialki która jest właśnie w takim kolorze:)  








3 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowa szkatułka:)
    Ja też mam ostatnio wrażenie, że wszystko idzie nie tak jakbym chciała. Mam nadzieję, że szybko nam te nastroje miną:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, zaprało mi dech w piersiach. Po prostu śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...