środa, 18 listopada 2015

Literkowe imię dla Mai mojej małej kuzyneczki:)

Trochę mi się życie zawaliło ponieważ zostałam z córeczką sama. Mąż postanowił się wyprowadzić i zostawić mnie z córcią. Ale powoli dochodzę do siebie. Na całe szczęście zostawił mi mieszkanie, więc mam gdzie mieszkać. Najpierw próbowałam Go prosić żebyśmy naprawili nasz związek, potem próbowałam krzyczeć i z nim walczyć, ale On mówi że już nie chce być zemną, więc muszę się pozbierać, pogodzić z tym i wziąć się w garść, bo bycie z osobą która nie kocha myślę że raniła by mnie również. Teraz będę musiała się czymś zająć żeby nie myśleć, więc pewnie będzie mnie tu więcej. A teraz chciałam Wam pokazać moje nowe literki, teraz robiłam je dla mojej małej kuzyneczki do Jej ślicznego różowego pokoiku. Maja jest wielbicielką motylków i Hello Kite więc do napisu dołożyłam  również takie ozdóbki. Wszystko wycinane przeze mnie i ręcznie malowane:)







I już u kuzyneczki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...