niedziela, 8 listopada 2015

POMYSŁ NA RESZTKI


Co zrobić z kawałkami sklejki która została po cięciu np. literek. Już Wam pokazuje jak ja je wykorzystałam. Pomierzyłam , powycinałam, pozbijałam malutkim gwoździami , poprzecierałam , dodałam szablonem napis i romby, i powstał mi pojemniczek na pędzelki i podstawka na pistolet do kleju:)
Najpierw pomierzyłam to co chciałam stworzyć z moich resztek, potem wycięłam moją wyrzynareczką, i zbilam małymi gwożdziami.

Sprawdziłam czy pasuje, jest super pistolet się nie gibie.
Pomalowałam wszystkie kanty na czarno

Po wyschnięciu posmarowałam je świeczką
Pomalowałam na biało, i papierem ściernym zaczełam przecierkę
Dodałam szablon


I gotowe. Pojemniczek na pędzelki, i pistolet którego nigdy nie wiedziałam gdzie postawić:)

A tak prezentuje się w mojej małej pracowni:)
Dodatkowo powstał mały okapnik na gorący klej:)


Mam nadzieję że tutorialek Wam się spodobał , może ktoś skorzysta z mojego pomysłu:)



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...